Wednesday, February 23, 2011

Χάστε βάρος με μόνο μια απλή αλλαγή

Η καθιστική ζωή είναι ένας από τους βασικότερους λόγους παχυσαρκίας. Είχαμε μιλήσει στο παρελθόν για μια προσθήκη που μπορείτε να κάνετε στην καθημερινότητά σας ώστε να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα.

Αν την εφαρμόσατε, τότε θα έχετε ήδη χάσει βάρος. Αν όχι, σήμερα σας έχω μια ακόμα πρόταση.

Σκεφτείτε το εξής. Οι περισσότεροι άνθρωποι πηγαινοέρχονται στη δουλειά τους με το αμάξι, και τρώνε μεσημεριανό στο εστιατόριο της εργασίας τους. Αυτό τους καταδικάζει σε τουλάχιστον 10 ώρες ακινησίας την ημέρα.

Η πρόταση λοιπόν είναι: πηγαίνετε κάπου έξω για μεσημεριανό κάθε μέρα.

Ακόμα και αν παίρνετε φαγητό μαζί σας από το σπίτι, ή τρώτε από το εστιατόριο, απλά πάρτε το σε πακέτο και φάτε το εκτός του εργασιακού χώρου.

Εγώ κοντά στη δουλειά μου έχω ένα πολύ όμορφο πάρκο. Παίρνω λοιπόν το φαγητό μου και πηγαίνω εκεί. Συνήθως το γεύμα είναι κάποια πηγή πρωτεϊνών (κρέας, κοτόπουλο, ψάρι) μαζί με υδατάνθρακες (πατάτες, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί), συν σαλάτα και φρούτο. Τρώω μόνο το κρέας, τη σαλάτα και το φρούτο, και όλα τα άλλα τα πετάω στο έδαφος, όπου θα τα φάει κάποιος οργανισμός που τα χρειάζεται περισσότερο από μένα. Στο τέλος, μαζεύω τα δικά μου σκουπίδια, καθώς και άλλα που βρίσκονται εκεί κοντά που κάθομαι. Αυτό είναι καλό για το περιβάλλον και επίσης είναι έξτρα άσκηση. Μέσα σε μισή ώρα, έχω επιστρέψει στη δουλειά μου.

Αν δεν έχετε πάρκο κοντά, μην πτοείστε. Το όλο νόημα είναι να περπατήσετε 10 λεπτά πριν το φαΐ και άλλα τόσα μετά.

Κάντε το καθημερινά, και δείτε το σώμα σας να αλλάζει!

No comments:

Post a Comment